Still not many days left...klo senang bundarkan tinggal 2 minggu cmtuuu! Tak ready a nk smbung blajo. Hmmmhh...soo td pagi about 11pg cmtu ade poslaju dtg...yupppp sy rse itu offer letter. Hardcopy punye. But I wasnt home! So esok kne amek kat post office. Name saye n dy tulis pos tu document not parcel. Sooo ofc lah surat uia. Hwahwahwa...
Sy ade spupu kat gombk tu bru tringat. Okay bosan ye tau. Klo jmpe nk buat2 xkenal. Hahaha. Lgpun dy amek tesl, sooo I think the probability nk terserempak is thin. Yeayy but sy tkut klau dy jadi fasi? Woaahh pls. I hope he wont recognize me....n my name too~ gahh...
And one more, hrtu sy sgt bruntung sbb was given the chance to see the shooting stars..it was spectacular! I was sitting outside staring the sky alonee tht night. Mule2 baring kul 11 tu tgok xde ape2 sign. Pstu ubah arah duk tatap lngit tu, I saw running lights! Nmpk 3. Pstu nmpk lg dtg dr blkg2 tu mcm tgh main kejar2. Dy kecik je sbb jauh, klo x, xdela kpal trbang leh fly.
Nk tgok mmg prlukan patience. Stkat tgok mate melilau mnnti api kat lngit mmg idok ler. Skit mte nk tgok n skit tgkuk. Tp best dy bile dpt tgok miracle tu...fuh awesomeness. Igt nk mek gmbo, kmera fon xnmpk a. Syukur lah mmg btol2 lalu kat tmpt yg I expected it was going to pass by. Lpstu bru tahu dy dtg dr arah timur laut. Perfect place!
Im crazy about the sky, moon!, stars, galaxies, sunrise and set, planets, n all natures. Tu pasai a excited tlebey. So the next day, rainbow shone its beautiful right after the rain stopped n the weather was just so nice to be told.
To conclude, note to myself, niat kne ikhlas nak blaja ilmu Allah. Fiqh, faraid, as much as I know, sparuh drpd ilmu dunia :-) its worth studying it and deserves a little proud. Arabic, pls be nice to me. Please be <3 I love youuuu...
No comments:
Post a Comment
What's the prob?